پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ت
نوشته شده در یک شنبه 11 شهريور 1394
بازدید : 450
نویسنده : امیررضا بشیری

کشور ترکیه (با تاکید بر روی ترکیه در اتحادیه اروپا)

ما برای شما بهترین و جامع ترین   کشور ترکیه (با تاکید بر روی ترکیه در اتحادیه اروپا)  را با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از مهندسین برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما دانشجویان و محصلین و عزیزان جمع آوری شده است . از خرید خود در این وبلاگ کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد.

 

در این پروژه به طور کلی در باره ی کشور ترکیه توضیه داده شده است و کلیه عوامل جغرافیایی ، اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی و مورد مطالعه قرار گرفته است
دسته بندی عمومی
بازدید ها 3
فرمت فایل doc
حجم فایل 62 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 50
کشور ترکیه  (با تاکید بر روی ترکیه در اتحادیه اروپا)

فروشنده فایل

کد کاربری 693
کاربر
 
 

کشور ترکیه در نیمکره‌ی شمالی و نقطه‌ی تلاقی در قاره‌ی مهم آسیا و اروپا مکان‌یابی شده است. و همانطور که می‌دانیم این کشور در جنوب شرقی اروپا و غرب آسیای میانه واقع شده است و بین مدار 35 درجه و َ50 دقیقه‌ای و 42 درجه و 6 دقیقه عرض شمالی و 35 درجه و 50 دقیقه‌ای 44 درجه و 48 دقیقه طول شرقی نصف‌النهار گرینویچ قرار گرفته است. موقعیت جغرافیایی ترکیه باعث شده است، حالت پلی بین دو قاره آسیا و اروپا باشد و این کشور بوسیله‌ی گذرگاههای سفر و دارد انل از اروپا جدا می‌شود. ترکیه از معدود کشورهایی است که موقعیت ویژه‌ی ژئوپلیتیکی آن موجب شده است که حداقل طی نیم قرن اخیر یکی از عمده‌ترین عوامل اثربخشی و اهمیت ترکیه برای قطب‌های قدرت جهانی و واگذاری نقش‌های مهم و کلیدی به این کشور در عرصه سیاسی و سرنوشت‌ساز بودن نحوه‌ی عمل این دولت در معادلات بین‌المللی شود. موقعیت ارتباطی و ترانزیتی، نقطه‌ی اتصال در قاره آسیا و اروپا تسلط ترکیه بر حوزه‌های دریای مدیترانه و دریای اژه و دریای سیاه و همچنین آبراهه‌های استراتژیکی بسفر و داردانل موقعیت و نقش ترکیه در جهان اسلام، قرار گرفتن ترکیه در مناطق بحرانی قفقاز و آسیای مرکزی، اروپای شرقی و خاورمیانه، موقعیت هیدروپلیتیک مناسب ترکیه از حیث در اختیار داشتن منابع آبی فراوان و تسلط بر رودخانه‌های پرآب منطقه، روابط شکننده این کشور با همسایگان حوزه، عضویت در ناتو که کشور ترکیه را در منطقه و جهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار ساخته است. 


:: موضوعات مرتبط: تحقیق , ,
:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق کشور ترکیه (با تاکید بر روی ترکیه در اتحادیه اروپا) , دانلود تحقیق کشور ترکیه , (با تاکید بر روی ترکیه در اتحادیه اروپا) , دانلود تحقیق سختي آب و املاح محلول در آب و اثرات آنها بر سلامت زيست محيطي , پروژه رشته معماری , گرافیک , عمران , کشاورزی , صنایع , دانلود پایان نامه معماری , دانلود پایان نامه عمران , دانلود پایان نامه کشاورزی , دانلود پایان نامه برق , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر , دانلود پروژه رشته عمران , دانلود پروژه رشته کشاورزی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود تحقیق رشته معماری , دانلود تحقیق رشته عمران , تحقیق رشته گرافیک , دانلود تحقیق رشته کشاورزی , دانلود تحقیق رشته برق , دانلود تحقیق رشته صنایع , دانلود پروژه رشته برق , دانلود پروژه رشته حسابداری , دانلود پایان نامه رشته حسابداری , دانلود تحقیق رشته حسابداری , دانلود مقاله رشته معماری , دانلود مقاله رشته گرافیک , دانلود مقاله رشته عمران , دانلود مقاله رشته کشاورزی , دانلود مقاله رشته صنایع , دانلود مقاله رشته حسسابداری , دانلود کارآموزی رشته معماری , دانلود کارآموزی رشته عمران , دانلود کارآموزی رشته گرافیک , دانلود کارآموزی رشته حسابداری , دانلود کارآموزی رشته کشاورزی , ,



دانلود تحقیق کشور مصر
نوشته شده در یک شنبه 11 شهريور 1394
بازدید : 440
نویسنده : امیررضا بشیری

تحقیق کشور مصر

ما برای شما بهترین و جامع ترین    تحقیق کشور مصر را با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از مهندسین برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما دانشجویان و محصلین و عزیزان جمع آوری شده است . از خرید خود در این وبلاگ کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد.

 

کاملترین تحقیق در زمینه کشور مصر را فقط از فروشگاه ما دانلود کنید تحقیق شامل یک پاورپوینت 47 اسلایدی ویک فایل ورد 36 ص می باشد
دسته بندی عمومی
بازدید ها 2
فرمت فایل pptx
حجم فایل 4436 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 47
تحقیق کشور مصر

فروشنده فایل

کد کاربری 693
کاربر
 
 

مصر یکی از قدیمی‌ترین کشورهای جهان و تمدن آن که در حاشیه رود نیل شکل گرفته در زمره کهن‌ترین تمدن‌ها محسوب می‌شود که از حدود ۴ هزار سال قبل از میلاد موجود است. مصر باستان سرزمین فراعنه بود و آثار تاریخی مهمی چون اهرام سه‌گانه و معابد بزرگ را از آن دوران به یادگار دارد. در اسطوره‌های سامی محل ظهور پیامبرانی مانند یوسف و موسی را در همان دوران و در سرزمین مصر آورده‌اند.

دولت قدیم مصر در سال ۵۲۴ ق. م به دست ایرانیان سقوط کرد. این کشور در روزگار هخامنشی و همچنین در دوران ساسانی (در عهد خسرو پرویز و به مدت ده سال) بخشی از شاهنشاهی ایران بود. نیای آنچه امروزه کانال سوئز نام دارد برای نخستین بار از سوی ایرانیان در مصر کنده و راه‌اندازی شد.

در سال ۳۳۲ ق.م اسکندر این سرزمین را تصرف نمود و تا سال بعد دودمان بطلمیوسیان که از جانشینان اسکندر بودند، بر آن حکمفرما بودند. در سال ۶۴۱ میلادی (۱۹ هجری قمری) در زمان خلیفه دوم، عمر، مسلمانان این کشور را فتح کردند. پس از فتح این سرزمین توسط عرب‌ها، بخش بزگی از فرهنگ و تمدن این سرزمین به یغما رفت و عرب‌ها زبان خودشان را به این مملکت تحمیل کردند. مصر همواره از سرزمین‌های مهم برای حکومت اسلامی بوده و تا سال ۱۵۱۷ میلادی که دولت عثمانی بر مصر تسلط یافت در دست خلفای اموی و عباسی و فاطمی بود. در سال ۱۷۹۸ ناپلئون به آن لشکر کشید و در سال ۱۸۰۵ میلادی محمدعلی پاشا از طرف دولت عثمانی حاکم آنجا شده و سلسله جدید مصر را تشکیل داد.

تحقیق شامل یک پاورپوینت 47 اسلایدی ویک فایل ورد 36 ص می باشد


:: موضوعات مرتبط: معماری , تحقیق , ,
:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق کشور مصر , دانلود تحقیق , کاملترین تحقیق در زمینه کشور مصر , کشور مصر , دانلود تحقیق سختي آب و املاح محلول در آب و اثرات آنها بر سلامت زيست محيطي , پروژه رشته معماری , گرافیک , عمران , کشاورزی , صنایع , دانلود پایان نامه معماری , دانلود پایان نامه عمران , دانلود پایان نامه کشاورزی , دانلود پایان نامه برق , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر , دانلود پروژه رشته عمران , دانلود پروژه رشته کشاورزی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود تحقیق رشته معماری , دانلود تحقیق رشته عمران , تحقیق رشته گرافیک , دانلود تحقیق رشته کشاورزی , دانلود تحقیق رشته برق , دانلود تحقیق رشته صنایع , دانلود پروژه رشته برق , دانلود پروژه رشته حسابداری , دانلود پایان نامه رشته حسابداری , دانلود تحقیق رشته حسابداری , دانلود مقاله رشته معماری , دانلود مقاله رشته گرافیک , دانلود مقاله رشته عمران , دانلود مقاله رشته کشاورزی , دانلود مقاله رشته صنایع , دانلود مقاله رشته حسسابداری , دانلود کارآموزی رشته معماری , دانلود کارآموزی رشته عمران , دانلود کارآموزی رشته گرافیک , دانلود کارآموزی رشته حسابداری , دانلود کارآموزی رشته کشاورزی , ,



دانلود اصول و مبانی پدافند غیر عامل
نوشته شده در یک شنبه 11 شهريور 1394
بازدید : 440
نویسنده : امیررضا بشیری

اصول و مبانی پدافند غیر عامل

ما برای شما بهترین و جامع ترین   اصول و مبانی پدافند غیر عامل   را با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از مهندسین برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما دانشجویان و محصلین و عزیزان جمع آوری شده است . از خرید خود در این وبلاگ کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد.

 

 

کتاب اصول و مبانی پدافند غیرعامل را همین الان دانلود کنید
دسته بندی عمومی
بازدید ها 2
فرمت فایل doc
حجم فایل 46 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 38
اصول و مبانی پدافند غیر عامل

فروشنده فایل

کد کاربری 693
کاربر
 
 

 

هشت سال جنگ تحمیلی وحملات گسترده دشمن به مناطق مسکونی،تاسیساتی و نظامی تجارب،ضرورت تقویت پدافند غیر عامل را برای نجات جان مردم و به حداقل رساندن خسارات جانی و مالی حفظ پایداری و ادامه زندگی در زمان بحران لازم وضروری می داند.

استفاده از توپوگرافی خاص برای احداث ارگ ها و استحکامات دفاعی همچون دیوارهای دفاعی، خندق ها ومواردی از این قبیل در گذشته، بوضوح نشان می دهد که نیاکان ما با اصل پدافند غیر عامل آشنا بوده و بخوبی از آن بهره جسته اند.

پدافند با مفهوم کلی دفع، خنثی کردن ویا کاهش تاثیر اقدامات آفندی دشمن وممانعت از دستیابی وی به اهداف خود بطور کلی از دو بخش پدافند عامل و غیر عامل تشکیل می گردد.

بعلت نفوذ پذیری احتمالی هر مانع پدافندی عامل، بکار گیری اقدامات پدافند غیر عامل در کنار پدافند عامل ضروری واجتناب ناپذیر می باشد.

با تامین پدافند غیر عامل متناسب با شرایط و ویژگی های نقاط حیاتی،حساس ومهم ومناطق اداری، مسکونی و... می توان با تقبل هزینه های نسبتا کم از واردشدن خسارات سنگین به تاسیسات حیاتی وحساس، کارخانه جات ومراکز صنعتی ونظامی که ادامه حیات اقتصادی وایستادگی در مقابل دشمن به وجود آن ها بستگی دارد جلو گیری نموده و جان انسانهایی را که در معرض خطر می باشند، نجات داد.


:: موضوعات مرتبط: تحقیق , ,
:: برچسب‌ها: دانلود اصول و مبانی پدافند غیر عامل , دانلود اصول و مبانی , پدافند با مفهوم کلی دفع , استفاده از توپوگرافی خاص , پدافند غیر عامل , دانلود تحقیق سختي آب و املاح محلول در آب و اثرات آنها بر سلامت زيست محيطي , پروژه رشته معماری , گرافیک , عمران , کشاورزی , صنایع , دانلود پایان نامه معماری , دانلود پایان نامه عمران , دانلود پایان نامه کشاورزی , دانلود پایان نامه برق , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر , دانلود پروژه رشته عمران , دانلود پروژه رشته کشاورزی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود تحقیق رشته معماری , دانلود تحقیق رشته عمران , تحقیق رشته گرافیک , دانلود تحقیق رشته کشاورزی , دانلود تحقیق رشته برق , دانلود تحقیق رشته صنایع , دانلود پروژه رشته برق , دانلود پروژه رشته حسابداری , دانلود پایان نامه رشته حسابداری , دانلود تحقیق رشته حسابداری , دانلود مقاله رشته معماری , دانلود مقاله رشته گرافیک , دانلود مقاله رشته عمران , دانلود مقاله رشته کشاورزی , دانلود مقاله رشته صنایع , دانلود مقاله رشته حسسابداری , دانلود کارآموزی رشته معماری , دانلود کارآموزی رشته عمران , دانلود کارآموزی رشته گرافیک , دانلود کارآموزی رشته حسابداری , دانلود کارآموزی رشته کشاورزی , ,



دانلود پایان نامه معرفی تکنولوژی bluetooth
نوشته شده در شنبه 10 شهريور 1394
بازدید : 513
نویسنده : امیررضا بشیری
پایان-نامه-معرفی-تکنولوژی-bluetooth
پایان نامه معرفی تکنولوژی bluetooth

ما برای شما بهترین و جامع ترین  پایان نامه معرفی تکنولوژی bluetooth   را با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از مهندسین برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما دانشجویان و محصلین و عزیزان جمع آوری شده است . از خرید خود در این وبلاگ کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد.

 
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 88
حجم فایل: 3630
قیمت: : 6000 تومان

بخشی از متن:
ﭘﻴﺸﮕﻔﺘﺎر:

در دهه‌های ﮔﺬﺷﺘﻪ، ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﻓﻨﺎوري ﻣﻴﻜﺮواﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻚ و VLSI ﺑﺎﻋﺚ ﮔﺴﺘﺮش اﺳﺘﻔﺎده ﻫﻤﮕﺎﻧﻲ از ﺗﺠﻬﻴﺰات ﻣﺨﺎﺑﺮاﺗﻲ و ﻣﺤﺎﺳﺒﺎﺗﻲ در ﻛﺎرﺑﺮدﻫﺎي ﺗﺠﺎري ﺷﺪه اﺳﺖ. ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ﻣﺤﺼﻮﻻﺗﻲ از ﺟﻤﻠﻪ ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮﻫﺎي ﺷﺨﺼﻲ و ﻛﻴﻔﻲ، تلفن‌های ﺑﻲﺳﻴﻢ و ﺳﻠﻮﻟﻲ (سیار)، و ﺗﺠﻬﻴﺰات ﺟﺎﻧﺒﻲ آن‌ها ﻫﻤﻮاره ﻛﺎر دﺳﺖ و ﭘﺎﮔﻴﺮي ﺑﻮده اﺳﺖ ﻛﻪ عمدتاً ﺑﺎ اﺗﻜﺎ ﺑﻪ کابل‌های راﺑﻂ ﺧﺎص اﻧﺠﺎم می‌شده اﺳﺖ.
اخیراً یک واسط رادیویی (بیسیم) ﻫﻤﮕﺎﻧﻲ ﺑﺮاي اﻳﺠﺎد ارﺗﺒﺎط ﺑﻲﺳﻴﻢ ﺑﺮد ﻛﻮﺗﺎه ﻃﺮاﺣﻲ ﺷﺪه اﺳﺖ این ﻓﻨﺎوري ﻛﻪ Bluetooth ﻧﺎﻣﻴﺪه ﺷﺪه اﺳﺖ، ﻧﻴﺎز ﺑﻪ اﺳﺘﻔﺎده از ﺳﻴﻢ و ﻛﺎﺑﻞ و ارﺗﺒﺎط دهنده‌های ﻻزم ﺑﺮاي ﺑﺮﻗﺮاري ارﺗﺒﺎط ﺑﻴﻦ تلفن‌های ﺑﻲﺳﻴﻢ ﺳﻠﻮﻟﻲ، مودم‌ها، ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮﻫﺎ، ﭼﺎﭘﮕﺮﻫﺎ و ... ﻓﻨﺎوري ﻣﺎ را ﻗﺎدر ﺑﻪ ﻃﺮاﺣﻲ سیستم‌های رادﻳﻮﻳﻲ ﻛﻢ ﺗﻮان، ﻛﻮﭼﻚ و ارزان می‌کند و ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ اﻳﻦ ﻣﺰایا این سیستم‌ها را می‌توان ﺑﻪ راﺣﺘﻲ در ﺗﺠﻬﻴﺰات ﻗﺎﺑﻞ ﺣﻤﻞ ﻣﻮﺟﻮد ﻛﺎر ﮔﺬاﺷﺖ بدین ﺗﺮﺗﻴﺐ سیستم‌های رادﻳﻮﻳﻲ ﺗﻌﺒﻴﻪ ﺷﺪه ﺑﺎﻋﺚ اﻳﺠﺎد ارﺗﺒﺎﻃﻲ ﻫﻤﮕﺎﻧﻲ و ﻓﺮاﮔﻴﺮ می‌شود ﻛﻪ اﻳﻦ ﻓﻨﺎوري اﻣﻜﺎن ﺗﺤﻘﻖ ارﺗﺒﺎط ﻓﻮق را ﺑﺪون ﻫﻴﭻﮔﻮﻧﻪ دﺧﺎﻟﺖ آﺷﻜﺎر ﻛﺎرﺑﺮ ﻓﺮاﻫﻢ می‌کند.


فهرست مطالب:

ﭘﻴﺸﮕﻔﺘﺎر
ﺑﺨﺶ ﺗﺎرﻳﺨﭽﻪ و ﻣﻌﺮﻓﻲ
ﺗاریخچه Bluetooth
ﻧﺎم Bluetooth
ﻋﻠﺖ Bluetooth
ﻓﻦ آوري ﻫﺎي رﻗﻴﺐ:
- ﺳﺎﺧﺘﺎر ﺳﻴﺴﺘﻢ رادﻳﻮﻳﻲ Bluetooth:
ﻓﺼﻞ اول: ﺑﺮرﺳﻲ ﺳﺎﺧﺘﺎرﭘﺮوﺗﻜﻠﻲ Bluetooth
ﺳﺎﺧﺘﺎر ﭘﺮوﺗﻜﻠﻲ Bluetooth
1-1- 1 پروتکل‌های اﻧﺘﻘﺎل
ﻻﻳﻪ LCAP
ﻻﻳﻪ LMP
لایه‌های Baseband و رادﻳﻮ
ﻻﻳﻪ HCI
1-1-2 پروتکل‌های ﻣﻴﺎﻧﻲ
ﻻﻳﻪ RFCOMM
ﻻﻳﻪ SDF
پروتکل‌های IrDA
لایه‌های ﺷﺒﻜﻪ
ﻻﻳﻪ TCS و ﺻﻮت
3 1-1- برنامه‌های ﻛﺎرﺑﺮدي
ﻓﺼﻞ دوم: ﺗﻮﺻﻴﻒ ﻛﻠﻲ ﺷﻜﻞ بسته‌ها و ﻧﺤﻮه ﻛﻨﺘﺮل ﺧﻄﺎ
مشخصه‌های ﺑﺎﻧﺪ ﭘﺎﻳﻪ
ﺗﻮﺻﻴﻒ ﻛﻠﻲ
ﺗﻮﺻﻴﻒ ﻛﻠﻲ ﺑﺨﺶ RF
ﻛﺎﻧﺎل ﻓﻴﺰﻳﻜﻲ
ارﺗﺒﺎﻃﺎت ﻓﻴﺰﻳﻜﻲ
ارﺗﺒﺎط SCO
ارﺗﺒﺎط ACL
بسته‌ها
ﻛﺪ دﺳﺘﺮﺳﻲ
اﻧﻮاع ﻛﺪﻫﺎي دﺳﺘﺮﺳﻲ
ﺑﺨﺶ ﻣﻘﺪﻣﻪ
ﻛﻠﻤﻪ ﻫﻤﺰﻣﺎﻧﻲ
دﻧﺒﺎﻟﻪ
ﺳﺮﺑﺴﺘﻪ
AM-ADDR
TYPE
FLOW
ARQN
SEQN
HEC
اﻧﻮاع بسته‌ها
اﻧﻮاع بسته‌های ﻣﺸﺘﺮك
ﺗﺸﻜﻴﻼت ﻣﺤﻤﻮﻟﻪ
ﺗﺼﺤﻴﺢ ﺧﻄﺎ
روش ARQ
ﺟﺪاﺳﺎزي در ﻧﺤﻮه ارﺳﺎل ﻣﺠﺪد
ﺗﺨﻠﻴﻪ ﻣﺤﻤﻮﻟﻪ
ﺣﺎﻟﺖ ﭼﻨﺪ Slave
بسته‌های Broadcast
آزﻣﺎﻳﺶ ﺧﻄﺎ
ﻓﺼﻞ سوم: ﺑﺮرﺳﻲ وﺗﺤﻠﻴﻞ بلوک‌های ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻓﺮﺳﺘﻨﺪه وﮔﻴﺮﻧﺪه BLUETOOTH
ﻣﻌﻤﺎري ﮔﻴﺮﻧﺪه:
ﻣﻌﻤﺎري ﻓﺮﺳﺘﻨﺪه
ﻣﻌﻤﺎري ﺗﻮﻟﻴﺪﻛﻨﻨﺪه ﻛﻼك Clock Generator
ﻧﻮﺳﺎن ﺳﺎز ﻛﻨﺘﺮل ﺷﺪه ﺑﺎ وﻟﺘﺎژ VCO
ﺗﺮﻛﻴﺐ ﻛﻨﻨﺪه ﻓﺮﻛﺎﻧﺴﻲ Synthesizer
1-  ﭘﻤﭗ ﺑﺎر Chargepump
2ـ ﺗﻘﺴﻴﻢ ﻛﻨﻨﺪه ﭼﻨﺪ ﺿﺮﻳﺒﻲ ﻛﺎﻣﻼً ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﭘﺬﻳﺮ
3ـ ﻧﻮﺳﺎن ﺳﺎز ﻛﻨﺘﺮل ﺷﺪه ﺑﺎ وﻟﺘﺎژ
4ـ ﺑﺎﻓﺮ ﺧﺮوﺟﻲ RF
ﻓﺼﻞ چهارم: مدل‌هایﻛﺎرﺑﺮدي Bluetooth
1- 4-  ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ ﺑﻲ ﺳﻴﻢ
Ultimate Headset -2-4
3-4- ﺗﻠﻔﻦ ﺳﻪ ﻛﺎره
4-4- اﻧﺘﻘﺎل داده و ﻓﺎﻳﻞ
5-4- ﭘﻞ اﻳﻨﺘﺮﻧﺖ:
ﻓﺼﻞ پنجم: ﻧﺘﻴﺠﻪ و ﭘﻴﺸﻨﻬﺎدات
1- 5  ﻧﺘﻴﺠﻪ
2- 5  ﭘﻴﺸﻨﻬﺎدات
ﺿﻤﺎﺋﻢ
ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ پروتکل‌ها و پروفیل‌های Bluetooth
( Generic Access Profile)GAP .1
(Service Discovery Application)SDAP
(Serial Port Profile) SPP
Third- order Intercept Point
ﺗﻌﺮﻳﻒ ٣IP
واژگان اﺧﺘﺼﺎري
واژه نامه ﻓﺎرﺳﻲ ﺑﻪ اﻧﮕﻠﻴﺴﻲ
ﻣﻨﺎﺑﻊ و ﻣﺮاﺟﻊ

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 

:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , پاورپوینت , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه معرفی تکنولوژی bluetooth , دانلود پایان نامه معرفی تکنولوژی , پایان نامه bluetooth , دانلود تحقیق سختي آب و املاح محلول در آب و اثرات آنها بر سلامت زيست محيطي , پروژه رشته معماری , گرافیک , عمران , کشاورزی , صنایع , دانلود پایان نامه معماری , دانلود پایان نامه عمران , دانلود پایان نامه کشاورزی , دانلود پایان نامه برق , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر , دانلود پروژه رشته عمران , دانلود پروژه رشته کشاورزی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود تحقیق رشته معماری , دانلود تحقیق رشته عمران , تحقیق رشته گرافیک , دانلود تحقیق رشته کشاورزی , دانلود تحقیق رشته برق , دانلود تحقیق رشته صنایع , دانلود پروژه رشته برق , دانلود پروژه رشته حسابداری , دانلود پایان نامه رشته حسابداری , دانلود تحقیق رشته حسابداری , دانلود مقاله رشته معماری , دانلود مقاله رشته گرافیک , دانلود مقاله رشته عمران , دانلود مقاله رشته کشاورزی , دانلود مقاله رشته صنایع , دانلود مقاله رشته حسسابداری , دانلود کارآموزی رشته معماری , دانلود کارآموزی رشته عمران , دانلود کارآموزی رشته گرافیک , دانلود کارآموزی رشته حسابداری , دانلود کارآموزی رشته کشاورزی , ,



دانلود گزارش کارآموزی طراحی وب سایت
نوشته شده در شنبه 10 شهريور 1394
بازدید : 509
نویسنده : امیررضا بشیری
گزارش-کارآموزی-طراحی-وب-سایت
گزارش کارآموزی طراحی وب سایت

ما برای شما بهترین و جامع ترین  گزارش کارآموزی طراحی وب سایت   را با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از مهندسین برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما دانشجویان و محصلین و عزیزان جمع آوری شده است . از خرید خود در این وبلاگ کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد.

 
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 51
حجم فایل: 252
قیمت: : 5000 تومان

بخشی از متن:
مقدمه:
گزارش ارائه شده در زمینه طراحی وب سایت با زبان HTML می باشد که برای یادگیری طراحی باید قبل از HTML از گرافیک ، دامنه و هاست (فضای میزبانی وب) اطلاعاتی داشته باشیم و توانایی کار با این وارد را داشته باشیم در این گزارش به زبان برنامه نویسی HTML اشاره شده است زیرا گرافیک و مواردی که ذکر شده را از قبل آموخته بودم و آگاهی لازم در این زمینه ها کسب شده است .
شرکت نیماد حدود 10سال در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت می کند که کار خود را با ارسال پیامک انبوه و سرویسهای اینترنتی آغاز نموده است این شکر حدود 4 سال است که کار طراحی وب سایت را انجام می دهد.

فهرست مطالب:
فصل اول
مقدمه 
فصل دوم
مقدمه ای بر وب و HTML 
یک فایل HTML چیست؟ 
برچسبهای HTML
قالب بندی متن در HTML
حروف نهادی در HTML
رنگ ها در HTML
فونت ها در HTML
لينک ها در HTML
تصاوير در HTML
جدول ها در HTML
فهرست ها در HTML
فرمها و داده های ورودی در HTML
قابها (Frame) در HTML
سربرگ HTML

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 

:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , کارآموزی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود گزارش کارآموزی طراحی وب سایت , گزارش کارآموزی طراحی وب سایت , دانلود تحقیق سختي آب و املاح محلول در آب و اثرات آنها بر سلامت زيست محيطي , پروژه رشته معماری , گرافیک , عمران , کشاورزی , صنایع , دانلود پایان نامه معماری , دانلود پایان نامه عمران , دانلود پایان نامه کشاورزی , دانلود پایان نامه برق , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر , دانلود پروژه رشته عمران , دانلود پروژه رشته کشاورزی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود تحقیق رشته معماری , دانلود تحقیق رشته عمران , تحقیق رشته گرافیک , دانلود تحقیق رشته کشاورزی , دانلود تحقیق رشته برق , دانلود تحقیق رشته صنایع , دانلود پروژه رشته برق , دانلود پروژه رشته حسابداری , دانلود پایان نامه رشته حسابداری , دانلود تحقیق رشته حسابداری , دانلود مقاله رشته معماری , دانلود مقاله رشته گرافیک , دانلود مقاله رشته عمران , دانلود مقاله رشته کشاورزی , دانلود مقاله رشته صنایع , دانلود مقاله رشته حسسابداری , دانلود کارآموزی رشته معماری , دانلود کارآموزی رشته عمران , دانلود کارآموزی رشته گرافیک , دانلود کارآموزی رشته حسابداری , دانلود کارآموزی رشته کشاورزی , ,



بازدید : 504
نویسنده : امیررضا بشیری
گزارش-كارآموزي-کاردانی-پیوسته-گرایش-نرم-افزار
گزارش كارآموزي کاردانی پیوسته گرایش نرم افزار

ما برای شما بهترین و جامع ترین   گزارش كارآموزي کاردانی پیوسته گرایش نرم افزار  را با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از مهندسین برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما دانشجویان و محصلین و عزیزان جمع آوری شده است . از خرید خود در این وبلاگ کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد.

 
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 99
حجم فایل: 399
قیمت: : 9900 تومان

بخشی از متن:
بخشی از متن:
با توجه به نیاز کشوردرعصرحاضردرزمینه امور مربوط به کامپیوتر و سایر زمینه های دیگرآموزش نیروی متخصص برای پیشرفت و بهبود جامعه یکی از نیازهای ضروری در جامعه بشمار می رود و به همین علت واحد کارآموزی در تمام مقطع تحصیلی لازم است و کلیه دانشجویان موظف به گذراندن 2 واحد با توجه به مقطع تحصیلی هستند هدف اصلی و عمده وزارت علوم، تحقیقات، فناوری از گذاشتن واحد کاراموزی برای دانشجویان این است که بتوانند با بازار کارآشنا بشوند و بتوانند با توجه به رشته ای که در آن تحصیل نموده اند نیاز جامعه را بشناسند و مقدمات اولیه برای کار کردن را فرا بگیرند و از آموخته های علمی استفاده بکنند و اشکالات خود را رفع نمایند.

فهرست مطالب:
معرفی مکان کارآموزی
وظایف من در کارآموزی
مقدمات اولیه برای شروع کار
آشنایی با نرم افزار Front Page
آشنایی با نرم افزار های شرکت Adobe
آشنایی با شبکه و سرویس های آن در شرکت
امنیت شبکه
مقابله با ویروس ها در شبکه شرکت
نصب  Fire Wall  بر روی سیستم های شرکت
آشنایی با Map Network Drive
آشنایی با DNS
آشنایی با DHCP
مفهوم دامین و طریقه ساخت آن
فعالیت های انجام شده در زمینه Office 2007
سازماندهي فايلها و پرونده ها
انجام کارهای اینترنتی شرکت
نتیجه گیری پایانی
خلاصه فعالیت های انجام شده

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 

:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , کارآموزی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود گزارش كارآموزي کاردانی پیوسته گرایش نرم افزار , دانلود گزارش كارآموزي کاردانی پیوسته , دانلود گزارش كارآموزي گرایش نرم افزار , دانلود تحقیق سختي آب و املاح محلول در آب و اثرات آنها بر سلامت زيست محيطي , پروژه رشته معماری , گرافیک , عمران , کشاورزی , صنایع , دانلود پایان نامه معماری , دانلود پایان نامه عمران , دانلود پایان نامه کشاورزی , دانلود پایان نامه برق , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر , دانلود پروژه رشته عمران , دانلود پروژه رشته کشاورزی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود تحقیق رشته معماری , دانلود تحقیق رشته عمران , تحقیق رشته گرافیک , دانلود تحقیق رشته کشاورزی , دانلود تحقیق رشته برق , دانلود تحقیق رشته صنایع , دانلود پروژه رشته برق , دانلود پروژه رشته حسابداری , دانلود پایان نامه رشته حسابداری , دانلود تحقیق رشته حسابداری , دانلود مقاله رشته معماری , دانلود مقاله رشته گرافیک , دانلود مقاله رشته عمران , دانلود مقاله رشته کشاورزی , دانلود مقاله رشته صنایع , دانلود مقاله رشته حسسابداری , دانلود کارآموزی رشته معماری , دانلود کارآموزی رشته عمران , دانلود کارآموزی رشته گرافیک , دانلود کارآموزی رشته حسابداری , دانلود کارآموزی رشته کشاورزی , ,



بازدید : 494
نویسنده : امیررضا بشیری
گزارش-کارآموزی-در-واحد-mdf-شركت-مخابرات
گزارش کارآموزی در واحد MDF شركت مخابرات

ما برای شما بهترین و جامع ترین   گزارش کارآموزی در واحد MDF شركت مخابرات را با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از مهندسین برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما دانشجویان و محصلین و عزیزان جمع آوری شده است . از خرید خود در این وبلاگ کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد.

 
فرمت فایل دانلودی: .rar

فرمت فایل اصلی: docx, pdf
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 4086
قیمت: : 2500 تومان

بخشی از متن:
بخشی از متن:
MDF سالنی می باشد که ارتباط بین مشترک و سالن دستگاه می باشد. در سالن MDF یا  main distribution frame، خطوط تلفن بین مشترکین توزیع می شود. اين قسمت از نظر مساحت خيلی بزرگتر از سالن دستگاه است و دو سری ترمينال در آن نصب شده است. به اين صورت که ترمينال های افقی به سمت سوييچ قرار گرفته اند. هر ترمينال دو لبه بالايی دارد و دو لبه پاينی، از سالن دستگاه يک زوج سيم به لبه بالايی ترمينال وصل می شود و از لبه پاينی اين ترمينال به لبه بالايی  ترمينال عمودی وصل می شود و از آن يک زوج سيم به سمت مشترک برده می شود. در اطراف ترمينال ها برای محافظت يک سری فيوز قرار می دهند که از افزايش جريان ولتاژ اضافی و آسيب به سوئيج جلوگيری می کند. MDF را براساس موقعيت جغرافيايی دسته بندی می کنند و کابل های مورد نظر را به سمت مکان فيزيکی مشخص شده ارسال می کنند.

فهرست مطالب:
مقدمه
معرفی محل کارآموزی
چارت سازمانی
معرفی بستر کارآموزی
ساختار مراکز تلفن
شبکه شهری
مرکز مخابراتی
سالن MDF
اتاق PCM
نتیجه گیری 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 

:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , کارآموزی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود گزارش کارآموزی در واحد MDF شركت مخابرات , دانلود گزارش کارآموزی در واحد MDF , دانلود کارآموزی شركت مخابرات , دانلود تحقیق سختي آب و املاح محلول در آب و اثرات آنها بر سلامت زيست محيطي , پروژه رشته معماری , گرافیک , عمران , کشاورزی , صنایع , دانلود پایان نامه معماری , دانلود پایان نامه عمران , دانلود پایان نامه کشاورزی , دانلود پایان نامه برق , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر , دانلود پروژه رشته عمران , دانلود پروژه رشته کشاورزی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود تحقیق رشته معماری , دانلود تحقیق رشته عمران , تحقیق رشته گرافیک , دانلود تحقیق رشته کشاورزی , دانلود تحقیق رشته برق , دانلود تحقیق رشته صنایع , دانلود پروژه رشته برق , دانلود پروژه رشته حسابداری , دانلود پایان نامه رشته حسابداری , دانلود تحقیق رشته حسابداری , دانلود مقاله رشته معماری , دانلود مقاله رشته گرافیک , دانلود مقاله رشته عمران , دانلود مقاله رشته کشاورزی , دانلود مقاله رشته صنایع , دانلود مقاله رشته حسسابداری , دانلود کارآموزی رشته معماری , دانلود کارآموزی رشته عمران , دانلود کارآموزی رشته گرافیک , دانلود کارآموزی رشته حسابداری , دانلود کارآموزی رشته کشاورزی , ,



بازدید : 483
نویسنده : امیررضا بشیری
گزارش-کارآموزی-کامپیوتر-در-مدرسه-نمونه-دولتی
گزارش کارآموزی کامپیوتر در مدرسه نمونه دولتی

ما برای شما بهترین و جامع ترین   گزارش کارآموزی کامپیوتر در مدرسه نمونه دولتی  را با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از مهندسین برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما دانشجویان و محصلین و عزیزان جمع آوری شده است . از خرید خود در این وبلاگ کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد.

 
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 10
حجم فایل: 711
قیمت: : 2000 تومان

بخشی از متن:
مقدمه:
به منظور فراهم آوردن زمینه رشد فزون تر علمی و پرورشی دانش آموزان مستعد به ویژه دانش آموزانی که دسترسی کمتری به امکانات آموزشی و پرورشی مناسب دارند، مدارس نمونه دولتی شد. اهمیت و نقش آموزش و پرورش در بهسازی و توسعه زندگی فردی و اجتماعی موجب شده که جامعه و اولیای دانش آموزان انتظار داشته باشند که مدرسه محیطی رشد دهنده، پویا و زمینه ساز پرورش استعداد های بالقوه و خداداد فرزندان آنان باشد .تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش و لزوم توجه به روحیات و ویژگی های نسل جوان  وتفاوتهای ناشی از شرایط جغرافیایی و محیطی و محدودیت منابع و امکانات؛ ایجاب میکند که اداره امور مدارس مبتنی بر افزایش قدرت تصمیم گیری، استقلال طلبی، انعطاف پذیری و روشهای غیر متمرکز و مشارکت جویانه باشد.تا بتواند فضای عمومی مدرسه را پویا پرنشاط و فعال نموده و توانمندی ها و خلاقیت های مدیران، معلمان ودانش آموزان را به خوبی شکوفا و متجلی سازد.

فهرست مطالب:
مقدمه
تعریف مدرسه نمونه دو لتی،اهداف
عوامل مدیرتی،آموزشی و اجرایی،شرایط انتخاب
پذیرش دانش آموز و شرایط تحصیل ،سازمان مدارس وساعت کار دبیران
ضوابط آموزشی و پرورشی و ادامه تحصیل
ابعادها(حوزه)
اطلاعات عمومی و ساختمانی
چارت سازمانی مدرسه نمونه دولتی
دوره کارآموزی

این گزارش کار کامل و تمام موارد فنی گزارش کار رعایت شده است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 

:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , کارآموزی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر در مدرسه نمونه دولتی , دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر در مدرسه , نمونه دولتی , دانلود تحقیق سختي آب و املاح محلول در آب و اثرات آنها بر سلامت زيست محيطي , پروژه رشته معماری , گرافیک , عمران , کشاورزی , صنایع , دانلود پایان نامه معماری , دانلود پایان نامه عمران , دانلود پایان نامه کشاورزی , دانلود پایان نامه برق , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر , دانلود پروژه رشته عمران , دانلود پروژه رشته کشاورزی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود تحقیق رشته معماری , دانلود تحقیق رشته عمران , تحقیق رشته گرافیک , دانلود تحقیق رشته کشاورزی , دانلود تحقیق رشته برق , دانلود تحقیق رشته صنایع , دانلود پروژه رشته برق , دانلود پروژه رشته حسابداری , دانلود پایان نامه رشته حسابداری , دانلود تحقیق رشته حسابداری , دانلود مقاله رشته معماری , دانلود مقاله رشته گرافیک , دانلود مقاله رشته عمران , دانلود مقاله رشته کشاورزی , دانلود مقاله رشته صنایع , دانلود مقاله رشته حسسابداری , دانلود کارآموزی رشته معماری , دانلود کارآموزی رشته عمران , دانلود کارآموزی رشته گرافیک , دانلود کارآموزی رشته حسابداری , دانلود کارآموزی رشته کشاورزی , ,



بازدید : 486
نویسنده : امیررضا بشیری
تحقیق-برررسی-مفاهیم-و-اصول-شبکه-های-کامپیوتری
تحقیق برررسی مفاهیم و اصول شبکه های کامپیوتری

ما برای شما بهترین و جامع ترین  تحقیق برررسی مفاهیم و اصول شبکه های کامپیوتری   را با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از مهندسین برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما دانشجویان و محصلین و عزیزان جمع آوری شده است . از خرید خود در این وبلاگ کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد.

 
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 85
حجم فایل: 3551
قیمت: : 1700 تومان

بخشی از متن:

چكيده:
استفاده از شبكه هاي كامپيوتري در چندين سال اخير رشد فراواني كرده وسازمانها وموسسات اقدام به برپايي شبكه نموده اند. هر شبكه كامپيوتري بايد با توجه به شرايط وسياست هاي هر سازمان ، طراحي وپياده سازي گردد. در واقع شبكه هاي كامپيوتري زير ساخت هاي لازم را براي به اشتراك گذاشتن منابع در سازمان فراهم مي آورند؛ در صورتيكه اين زير ساختها به درستي طراحي نشوند، در زمان استفاده از شبكه مشكلات متفاوتي پيش آمده و بايد هزينه هاي زيادي به منظور نگهداري شبكه وتطبيق آن با خواسته هاي مورد نظر صرف شود.
در زمان طراحي يك شبكه سوالات متعددي مطرح مي شود :براي طراحي يك شبكه بايد از كجا شروع كرد؟ چه پارامترهايي را بايد در نظر گرفت ؟ هدف از برپاسازي شبكه چيست؟ انتظاركاربران از شبكه چيست؟ آيا شبكه موجود ارتقاء مي بايد ويا يك شبكه از ابتدا طراحي ميشود؟ چه سرويس ها و خدماتي برروي شبكه ارائه خواهد شد؟
بطور كلي قبل از طراحي فيزيكي يك شبكه كامپيوتري، ابتدا بايد خواسته ها شناسايي وتحليل شوند، مثلا در يك كتابخانه چرا قصد ايجاد يك شبكه را داريم واين شبكه بايد چه سرويس ها وخدماتي را ارائه نمايد؛ براي تامين سرويس ها وخدمات مورد نظر اكثريت كاربران، چه اقداماتي بايد انجام داد؛ مسائلي چون پروتكل مورد نظر براي استفاده از شبكه، سرعت شبكه و از همه مهمتر مسائل امنيتي شبكه، هريك از اينها بايد به دقت مورد بررسي قرار گيرد . سعي شده است پس از ارائه تعاريف اوليه، مطالبي پيرامون كاربردهاي عملي آن نيز ارائه شود تا در تصميم گيري بهتر ياري كند.
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 

:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , تحقیق , ,
:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق برررسی مفاهیم و اصول شبکه های کامپیوتری , دانلود تحقیق برررسی مفاهیم و اصول شبکه های کامپیوتری , دانلود تحقیق سختي آب , دنلود تحقیق املاح محلول در آب و اثرات آنها بر سلامت زيست محيطي , پروژه رشته معماری , گرافیک , عمران , کشاورزی , صنایع , دانلود پایان نامه معماری , دانلود پایان نامه عمران , دانلود پایان نامه کشاورزی , دانلود پایان نامه برق , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر , دانلود پروژه رشته عمران , دانلود پروژه رشته کشاورزی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود تحقیق رشته معماری , دانلود تحقیق رشته عمران , تحقیق رشته گرافیک , دانلود تحقیق رشته کشاورزی , دانلود تحقیق رشته برق , دانلود تحقیق رشته صنایع , دانلود پروژه رشته برق , دانلود پروژه رشته حسابداری , دانلود پایان نامه رشته حسابداری , دانلود تحقیق رشته حسابداری , دانلود مقاله رشته معماری , دانلود مقاله رشته گرافیک , دانلود مقاله رشته عمران , دانلود مقاله رشته کشاورزی , دانلود مقاله رشته صنایع , دانلود مقاله رشته حسسابداری , دانلود کارآموزی رشته معماری , دانلود کارآموزی رشته عمران , دانلود کارآموزی رشته گرافیک , دانلود کارآموزی رشته حسابداری , دانلود کارآموزی رشته کشاورزی , ,



دانلود گزارش کارآموزی در شرکت کامپیوتری
نوشته شده در شنبه 9 شهريور 1394
بازدید : 509
نویسنده : امیررضا بشیری
گزارش-کارآموزی-در-شرکت-کامپیوتری
گزارش کارآموزی در شرکت کامپیوتری

ما برای شما بهترین و جامع ترین  گزارش کارآموزی در شرکت کامپیوتری   را با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از مهندسین برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما دانشجویان و محصلین و عزیزان جمع آوری شده است . از خرید خود در این وبلاگ کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد.

 
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 101
حجم فایل: 1790
قیمت: : 25000 تومان

بخشی از متن:

چکیده:
در این گزارش با برخی از مفاهیم کلی شبکه و اجزاء آن، مفاهیمی از جمله سرویس گیرنده، سرویس دهنده، گره و...آشنا می شویم.
در بخش دیگری مدل های شبکه که در حال حاضر وجود دارد (نظیر به نظیر، مبتنی بر سرویس دهنده، سرویس دهنده/سرویس گیرنده) و لایه بندی فیزکی از مدل مرجع OSI اشاره می شود.
با ابزار آلات شبکه آشنا خواهیم شد و مقایسه آدرس های IPv4 و IPv6  و همچنین مقایسه سرور های لینوکس و ویندوز را خواهیم دید.
در بخش بعدی این متن چگونگی نصب ویندوز 2012 سرور را گام به گام بگونه ای عملی مانند، همراه با تصاویر مراحل مختلف بیان می شود.
در قسمتی دیگر با دوربین های مدار بسته آشنا می شویم. و چون در شرکت پیشگامان شبکه فاوا بیشتر با دوربین های مدار بسته تحت شبکه کار می شد، در این گزارش بیشتر به این دوربین ها  پرداختیم.
در بخش دیگر  با مفهوم Access point به طور مختصر آشنا شده و این که چه کاربردی در شبکه  دارد را مرور می کنیم. 

فهرست مطالب:
چکیده 
قدردانی و تشکر 
فصل اول (معرفی محل کارآموزی) 
1-1-مقدمه 
1-2-معرفی محل کارآموزی 
1-3- شرح کلی فعالیت هایی که در این شرکت انجام می گیرد 
1-4- معرفی بستره کارآموزی
فصل دوم (فعالیت های انجام شده در دوره کارآموزی)
2-1- مقدمه 
2-2- فعالیت های انجام شده 
نحوه Config کردن مودم 
معرفی تکنیک ADSL 
نصب مودم ADSL 
کابل شبکه  
فصل سوم (گزارش کارآموزی) 
3-1- مفاهیم شبکه و اجزای آن 
3-1-1 - مقدمه 
3-2-1- مزایای استفاده از شبکه های رایانه ای 
3-3-1- اجزای یک شبکه رایانه ای 
3-4-1- تقسیم بندی شبکه های رایانه ای از نظر ابعاد و گستردگی فیزیکی 
3-5-1- تقسیم بندی شبکه های رایانه ای از نظر مدل سرویس دهی 
3-2- لایه بندی فیزیکی در مدل مرجع OSI 
3-2-1 انواع لایه در مدل OSI زز
3-3- ترسیم نقشه فیزیکی شبکه زز
3-4- مقایسه سرورهای لینوکس (Linux) با سرورهای ویندوز (Windows)
3-5- نصب سیستم عامل ویندوز سرور 2012R2 نسخه DataCenter
3-6- مقایسه آدرس های IPv4 و IPv6
3-7- کلاس های IPv4
3-8- آشنایی با شبکه های تحت Workgroup و Domain
3-9-  آشنایی با DNS Server و کاربرد آن
3-10- مفهوم و تاریخچه دوربین مدار بسته
3-10-1- دوربین مدار بسته چیست؟
3-10-2- تاریخچه
3-10-3- کاربردهای دوربین مداربسته
جلوگیری از ارتکاب جرایم
کاربرد صنعتی
کنترل ترافیک
امنیت نقل و انتقالات
3-10-4- انواع دوربین مداربسته
3-10-4-1- دوربین های آنالوگ
مزایای دوربین های آنالوگ
معایب دوربین های آنالوگ
3-10-4-2- دوربین های IP تحت شبکه
مزایای دوربین های آی پی
معایب دوربین های آی پی
3-10-5- تجهیزات دوربین مداربسته
3-10-5-1 DVR
DVR چیست؟
انواع DVR
کارت DVR
DVR STANDLONE
برخی از قابلیت های متفاوت DVR ها
3-10-5-2 NVR
NVR چیست؟
BNC
3-10-6- آموزش نصب دوربین مداربسته شبکه
نکات مهم پیش از نصب NVR
نحوه نصب
مراحل نصب
3-11- آشنایی با ابزار شبکه
Crimper
Stripper 
Patch Panel
Cable Tester
Cable Marker
Rack
3-12- آشنایی با دستورات Command line شبکه
NET View
NET Share
NET Statistic
NET Start/Stop
NET Config
NET Accounts
3-13- آشنایی با مفهوم Port و به کارگیری آن در لایه Application
3-14- پیکربندی Access point
منابع و ماخذ

کامل ترین گزارش کارآموزی که اکنون می توانید دانلود کنید...
با رعایت کامل نکات نگارش پایان نامه
شامل چکیده و مقدمه برای هر فصل و دارای فهرست مطالب کامل
شماره گذاری قسمت های مختلف هر فصل
شماره گذاری شکل ها و جدول ها
شماره گذاری صفحات
رعایت نگارش نقطه و کاما ها 
رعایت اندازه های حاشیه ها 
با ذکر منبع در انتهای هر مطلب یا پاراگراف
دارای فهرست منابعی دقیق (که می توانید با Copy کردن هر منبع در آدرس بار مرورگرتان به منبع مطلب مراجعه کنید، همچنین از کتب معتبر شبکه نیز استفاده شده است)
مطالبی که در این گزارش استفاده شده است شامل: نصب و پیکربندی ویندوز های سرور همراه با تصاویر، بررسی انواع دوربین های مداربسته و تجهیزات مورد استفاده، توضیح کامل و تصویری تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه، توضیح مصور دستورات و پروتکل های شبکه،  نحوه پیکربندی مودم همراه با تصاویر و ... بسیاری از مطالب مفید دیگر.
 
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 

:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , کارآموزی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود گزارش کارآموزی در شرکت کامپیوتری , دانلود گزارش کارآموزی , شرکت کامپیوتری , دانلود تحقیق سختي آب و املاح محلول در آب و اثرات آنها بر سلامت زيست محيطي , پروژه رشته معماری , گرافیک , عمران , کشاورزی , صنایع , دانلود پایان نامه معماری , دانلود پایان نامه عمران , دانلود پایان نامه کشاورزی , دانلود پایان نامه برق , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر , دانلود پروژه رشته عمران , دانلود پروژه رشته کشاورزی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود تحقیق رشته معماری , دانلود تحقیق رشته عمران , تحقیق رشته گرافیک , دانلود تحقیق رشته کشاورزی , دانلود تحقیق رشته برق , دانلود تحقیق رشته صنایع , دانلود پروژه رشته برق , دانلود پروژه رشته حسابداری , دانلود پایان نامه رشته حسابداری , دانلود تحقیق رشته حسابداری , دانلود مقاله رشته معماری , دانلود مقاله رشته گرافیک , دانلود مقاله رشته عمران , دانلود مقاله رشته کشاورزی , دانلود مقاله رشته صنایع , دانلود مقاله رشته حسسابداری , دانلود کارآموزی رشته معماری , دانلود کارآموزی رشته عمران , دانلود کارآموزی رشته گرافیک , دانلود کارآموزی رشته حسابداری , دانلود کارآموزی رشته کشاورزی , ,