پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود کتاب مشاغل خانگی
نوشته شده در دو شنبه 15 مرداد 1394
بازدید : 708
نویسنده : امیررضا بشیری

دانلود کتاب مشاغل خانگی

 

ما برای شما بهترین و جامع ترین دانلود کتاب مشاغل خانگیرا با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از مهندسین برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما دانشجویان و محصلین و عزیزان جمع آوری شده است . از خرید خود در این وبلاگ کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد .

 

 

 

قیمت: 15000 تومان

در قالب pdf
تعداد صفحات 166 صفحه
در این کتاب فرم قرارداد و شماره تماس و ادرس شرکتهایی وجود دارد که شما میتوانید با سرمایه 600 هزار تومان دارای کارگاه کوچکی در خانه خود باشید و ماهانه بالای یک میلیون تومان درامد داشته باشید .
بخشی از مطالب کتاب

پولسازی از همینی که هست

 

روش‌های پولسازی و کسب درآمد در منزل

 

فیلم سازی در خانه پولسازترین شغل قرن 21

 

تجارت الکترونیک مغازه روی اینترنت (Web-site)

 

پولسازی در منزل

 

ابتکار، ابتکار، ابتکار

 

اطلاعات تکمیلی درباره وب سایت شخصی web-site

 

روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید

 

چگونه ثروتمند شویم؟

 

بیایید ایده بسازیم

 

پیاده­ سازی و اجرای سریع ایده

 

یک راه فوق­العاده و استثنایی جهت ثروتمند شدن

 

از همین ذره شروع کنید

 

این راز موفقیت توست

 

یادتان باشد که چند توصیه خیلی مهم در جهت ثروتمند شدن

 

وام

 

نمونه­ای دیگر از ابتکار

 

از کجا و چگونه شروع کنیم؟

 

کسب درآمد از طریق سامانه پیام کوتاه

 

کسب درآمد از طریق سامانه صوتی پژواک

 

تولید قارچ خوراکی

 

چاپ سیلک

 

گل و گیاه و حیوانات

 

ترمیم ترک خوردگی شیشه خودرو

 

تولید و بسته بندی جوهرنمک (اسیدکلریدریک)

 

شهر بازی

 

بسته بندی و فروش عسل مرغوب

 

تهیه عرقیات سنتی در منزل

 

چند پیشنهاد مهم از زبان ثروتمندان جهان!

 

تولید و فروش ارده- شیره- حلوا شکری

 

مرکز پخش تیغ ایجاد نمایید

 

تهیه و توزیع سبزی پاک کرده

 

کتاب فروشی سیار

 

موسسه لوله بازکنی

 

تولید قند شکسته با طعم‌های مختلف

 

تولید شمع و ...


گشایش رزق و زیادی مال از دید امامان
آشنا می شوید.
اگر حتی روزی یکساعت وقت فراغت دارید آن را به پول تبدیل کنید.

این را فراموش نکنید که پول درآوردن هم مثل هر چیز دیگری یک فرمول دارد. (خصوصاً در این زمانه) فرمولی که وقتی آن  را فرا بگیرید و به نحو خوبی آن را اجرا کنید راه پولسازی بر شما هموار خواهد شد.  در هر شرایطی که هستید با هر سرمایه‌ای با هر مهارتی پول بسازید.


به امید موفقیت روزافزون برای شما....

با دانلود این کتاب یکسری کتاب هم به عنوان هدیه و رایگان دانلود کنید.

 کتاب آموزش کسب در آمد

راه عملی کسب در آمد از اینترنت در ایران

اصول فروش موفق

و...

خرید        سوال از فروشنده


:: موضوعات مرتبط: عمران , معماری , , کامپیوتر , شیمی , مقاله , ,
:: برچسب‌ها: دانلود کتاب مشاغل خانگی , کار در منزل , روش کار در خانه , پروژه رشته معماری , گرافیک , عمران , کشاورزی , صنایع , دانلود پایان نامه معماری , دانلود پایان نامه عمران , دانلود پایان نامه کشاورزی , دانلود پایان نامه برق , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر , دانلود پروژه رشته عمران , دانلود پروژه رشته کشاورزی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود تحقیق رشته معماری , دانلود تحقیق رشته عمران , تحقیق رشته گرافیک , دانلود تحقیق رشته کشاورزی , دانلود تحقیق رشته برق , دانلود تحقیق رشته صنایع , دانلود پروژه رشته برق , دانلود پروژه رشته حسابداری , دانلود پایان نامه رشته حسابداری , دانلود تحقیق رشته حسابداری , دانلود مقاله رشته معماری , دانلود مقاله رشته گرافیک , دانلود مقاله رشته عمران , دانلود مقاله رشته کشاورزی , دانلود مقاله رشته صنایع , دانلود مقاله رشته حسسابداری , دانلود کارآموزی رشته معماری , دانلود کارآموزی رشته عمران , دانلود کارآموزی رشته گرافیک , دانلود کارآموزی رشته حسابداری , دانلود کارآموزی رشته کشاورزی , دانلود کارآموزی رشته صنایع , دانلود قیمت ارزان , دانلود پروژه ارزان قیمت , دانلود مقاله ارزان قیمت , دانلود کاراموزی ارزان قیمت , دانلود پایان نامه ارزان قیمت , خرید مقاله , خرید پایان نامه , خرید پروژه , تمامی رشته ها , دانلود پاورپونت ,



فروش ویژه آبمیوه گیری دستی Manual Juicer
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 655
نویسنده : امیررضا بشیری

فروش ویژه آبمیوه گیری دستی Manual Juicer

ما دراین وبلاگ بهترین و متنوع ترین محصولات را با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از فروشندگان برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما دانشجویان و عزیزان با امنیت فراوان در تحویل محصول به شما جمع آوری شده است . از خرید خود از این وبلاگ خریدکالا کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد.



آبمیوه گیری دستی Manual Juicer، بدون نیاز به برق و باتری. با طراحی فوق العاده هوشمند. وسیله ای کاربردی برای خانم های با سلیقه. با این وسیله آب هر میوه ای را که میخواهید بگیرید و از خوردنش لذت ببرید ...
در این روزهای گرم هم می توان در مصرف برق صرفه جویی کرد و هم نوشیدنی های خنک و سالم خانگی را نوشید، شما می توانید با آبمیوه گیری دستی Manual Juicer این رویا را به حقیقت تبدیل کنید. این وسیله ی با ظاهری شیک و بدون نیاز به برق و حتی باطری به صورت کاملا دستی می تواند در خدمت شما باشد. این آبمیوه گیری شامل دو تیغه ی پلاستیکی می باشد که با آن به راحتی می توان به آب گیری انواع میوه ها پرداخت. با آبمیوه گیری دستی Manual Juicer از خوردن آبمیوه های خنک و خانگی لذت ببرید.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 58000 تومان


:: برچسب‌ها: فروش ویژه آبمیوه گیری دستی Manual Juicer ,



بازدید : 615
نویسنده : امیررضا بشیری

فروش ویژه مجموعه آموزش صفر تا صد برنامه نویسی اندروید

  فروش ویژه مجموعه آموزش صفر تا صد برنامه نویسی اندروید  با قیمتی کاملا اقتصادی و ارزان ,ما دراین وبلاگ بهترین و متنوع ترین محصولات را با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از فروشندگان برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما عزیزان با امنیت فراوان در تحویل محصول به شما جمع آوری شده است . از خرید خود از این وبلاگ خریدکالا کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد.



مجموعه بزرگ آموزشی برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی آندروید به زبان فارسی برای اولین بار در ایران "سطح مقدماتی تا پیشرفته". از همین امروز برنامه نویس بازی و نرم افزار اندروید شوید!
ما در این مجموعه ی آموزشی نگاه گسترده ای به ساختار برنامه های اندرویدی و روش طراحی آن ها خواهیم پرداخت. در این مجموعه نحوه ی طراحی برنامه های اندرویدی با موبایل و تبلت را در سطح مناسبی یاد خواهید گرفت، در بخش های ابتدایی محیط برنامه نویسی اندروید را قدم به قدم آماده خواهیم کرد و در مراحل بعد، طراحی رابط کاربری، کار با پایگاه داده، دریافت اطلاعات از شتاب سنج گوشی و دیگر سنسور ها و در نهایت انتشار آن در مارکت های ایرانی و خارجی را به شما آموزش خواهیم داد.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 24800 تومان


:: برچسب‌ها: فروش ویژه مجموعه آموزش صفر تا صد برنامه نویسی اندروید ,



فروش ویژه مجموعه فون و بک گراند آتلیه عروس و داماد
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 700
نویسنده : امیررضا بشیری

فروش ویژه مجموعه فون و بک گراند آتلیه عروس و داماد

  فروش ویژه مجموعه فون و بک گراند آتلیه عروس و داماد  با قیمتی کاملا اقتصادی و ارزان ,ما دراین وبلاگ بهترین و متنوع ترین محصولات را با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از فروشندگان برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما عزیزان با امنیت فراوان در تحویل محصول به شما جمع آوری شده است . از خرید خود از این وبلاگ خریدکالا کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد.



مجموعه فون و بک گراند آتلیه عروس و داماد کاملا لایه باز با فرمت PSD. شامل 60 فایل با کیفیت عالی 300 DPI، مخصوص آتلیه هایی که می خواهند کارهای بروز و شیک را با سرعت بیشتری طراحی کنند، دارای مجوز وزارت ارشاد ...
این محصول به گونه ای تولید شده است که شما می توانید اجزا و لایه های آن را ویرایش و یا با هم ادغام نمایید و برای خودتان بک گراند های زیبایی را در محیط نرم افزار فتوشاپ ایجاد کنید.
کافی است فایل را در محیط فتوشاپ باز نموده و تصاویر دور بری شده خودتان را در محیط این فایل جانمایی کنید. در این محصول تعداد 60 بک گراند با کیفیت عالی 300 DPI در قالب 4 DVD و سایز 30*60 سانتیمتر وجود دارد.
این سری فون عروس و داماد و اسپرت آلبوم ایتالیایی، متناسب با مد روز تولید شده و از جلوه بسیار زیادی برخوردار می باشد. یکی از مهمترین تفاوت های این مجموعه با مجموعه های موجود در بازار به کارگیری عناصر سنتی و طرح هایی با دیوارهای کاهی، دکوراسیون آتلیه و عناصر مشابه می باشد، همچنین استفاده از خطوط فارسی نستعلیق و خطاطی های زیبا نیز به بعضی از این فایل ها جلوه زیادی داده است.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 50000 تومان


:: برچسب‌ها: فروش ویژه مجموعه فون و بک گراند آتلیه عروس و داماد ,



فروش ویژه دستگاه دلمه پیچ
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 650
نویسنده : امیررضا بشیری

فروش ویژه دستگاه دلمه پیچ

   فروش ویژه دستگاه دلمه پیچ با قیمتی کاملا اقتصادی و ارزان ,ما دراین وبلاگ بهترین و متنوع ترین محصولات را با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از فروشندگان برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما عزیزان با امنیت فراوان در تحویل محصول به شما جمع آوری شده است . از خرید خود از این وبلاگ خریدکالا کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد.




دستگاه دلمه پیچ، وسیله ای فوق العاده برای آشپزخانه. در عرض چند ثانیه دلمه هایی زیبا و یکنواخت درست کنید. دارای برگه راهنمای فارسی. بهترین هدیه برای کد بانوی ایرانی...
دلمه پیچ تک برای پیچیدن فانتزی دلمه، درست کردن غذاهای فانتزی، شیرینی، لازانیا، پیراشکی، رولت و ... می باشد. با کمک این وسیله می توانید به راحتی غذاها و شیرینی هایی درست کنید که نیاز به لوله شدن و ساندویچ شدن دارند. این وسیله نیاز واقعی هر آشپزخانه و هر آشپز خوش سلیقه ای است که به زیبایی غذاها و شیرینی هایش اهمیت می دهد. کافیست خمیر یا برگ مو را با اندازه مشخص در دستگاه گذاشته و اندکی از موادی که میخواهید دلمه یا ساندویچ و حتی شیرینی شوند را در آن بریزید و با یک حرکت در کمتر از یک ثانیه دلمه یا ساندویچ رول شده خود را تحویل بگیرید. این وسیله بی نیاز از برق و باطری می باشد و امکان شستشوی آسان از ویژگی های دلمه پیچ تک می باشد.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 29500 تومان


:: برچسب‌ها: فروش ویژه دستگاه دلمه پیچ ,



فروش ویژه مینی پنکه USB
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 623
نویسنده : امیررضا بشیری

فروش ویژه مینی پنکه USB

  فروش ویژه مینی پنکه USB  با قیمتی کاملا اقتصادی و ارزان ,ما دراین وبلاگ بهترین و متنوع ترین محصولات را با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از فروشندگان برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما عزیزان با امنیت فراوان در تحویل محصول به شما جمع آوری شده است . از خرید خود از این وبلاگ خریدکالا کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد.

 

مینی پنکه USB، کوچک و قابل حمل. قدرت خنک کنندگی بالا. روشن شدن از طریق پورت USB. قابل استفاده بر روی میز کامپیوتر یا لپ تاپ. میله گلویی قابل تنظیم 360 درجه‌ای برای تغییر زاویه جهت وزش باد.
با استفاده از این پنکه قدرتمند که از پورت USB برای چرخش و هوادهی استفاده می‌کند، علاوه بر آنکه در تابستان در پشت رایانه هوای بسیار مطلوب تر و خنک تری خواهید داشت، می‌توانید آن را برای خنک کردن کیس کامپیوتر در جلوی کیس و با برای خنک کردن لپ تاپ در جلوی لپ تاپ خود قرار دهید تا به سرعت خنک شوند. همچنین از آنجایی که این پنکه با استفاده از پورت USB کار می‌کند، به راحتی می توانید آن در در هرجایی که پورت خروجی USB وجود داشته باشد مورد استفاده قرار دهید. مثلا با قرار دادن آن در جلوی داشبورد اتومبیل و اتصال کابل آن به USB دستگاه پخش ماشین می‌توانید از این پنکه در داخل اتومبیل نیز استفاده کنید.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 24800 تومان


:: برچسب‌ها: فروش ویژه مینی پنکه USB ,



فروش ویژه عینک دیزل مدل DL 0120
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 626
نویسنده : امیررضا بشیری

فروش ویژه عینک دیزل مدل DL 0120

  فروش ویژه عینک دیزل مدل DL 0120  با قیمتی کاملا اقتصادی و ارزان ,ما دراین وبلاگ بهترین و متنوع ترین محصولات را با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از فروشندگان برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما عزیزان با امنیت فراوان در تحویل محصول به شما جمع آوری شده است . از خرید خود از این وبلاگ خریدکالا کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد.



عینک دیزل، دارای استانداردهای UV400، طراحی زیبا و پسندیده ی سال. در رنگ بندی های متنوع قابل استفاده برای آقایان و بانوان به همراه کیف عینک و دستمال ...
براي ايجاد يک تغيير خوب مي توانيد از عينک آفتابي که جزئي کوچک در نوع پوشش هستند استفاده کنيد. عینک آفتابی DIESEL مدل DL 0120 علاوه بر طراحی ویژه و منحصر به فرد که باعث جذابیت فردی می شود با استفاده از استانداردهای UV باعث محافظت از چشمان شما در برابر اشعه های مضر و مخرب خورشیدی نیز می شوند.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 45000 تومان


:: برچسب‌ها: فروش ویژه عینک دیزل مدل DL 0120 ,



فروش ویژه عینک زنانه چنل مدل 8984
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 618
نویسنده : امیررضا بشیری

فروش ویژه عینک زنانه چنل مدل 8984

 

  فروش ویژه عینک زنانه چنل مدل 8984  با قیمتی کاملا اقتصادی و ارزان ,ما دراین وبلاگ بهترین و متنوع ترین محصولات را با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از فروشندگان برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما عزیزان با امنیت فراوان در تحویل محصول به شما جمع آوری شده است . از خرید خود از این وبلاگ خریدکالا کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد.

 



عینک زنانه چنل مدل 8984 در 4 رنگ و طرح بندی مختلف و زیبا. جنس فریم از کائوچو، همراه کیف عینک و دستمال. مدرن و زیبا دارای شیشه محافظ 400 UV. انتخاب بانوان خوش سلیقه و مشکل پسند ...
عینک آفتابی جدید زنانه Chanel مدل 8984 سری جدید و پرطرفدار عینک های شنل یا چنل می باشد که به تازگی وارد بازار شده اند و به دلیل زیبایی و تنوع رنگی که دارند در همین مدت کوتاه به پر فروش ترین عینک آفتابی تبدیل شده است. این عینک به گونه ای طراحی شده که مناسب استفاده چهره های مختلف تمام بانوان می باشد.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 44000 تومان


:: برچسب‌ها: فروش ویژه عینک زنانه چنل مدل 8984 ,



فروش ویژه عینک زنانه دیور نگین دار مدل 1666
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 637
نویسنده : امیررضا بشیری

فروش ویژه عینک زنانه دیور نگین دار مدل 1666

  فروش ویژه عینک زنانه دیور نگین دار مدل 1666  با قیمتی کاملا اقتصادی و ارزان ,ما دراین وبلاگ بهترین و متنوع ترین محصولات را با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از فروشندگان برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما عزیزان با امنیت فراوان در تحویل محصول به شما جمع آوری شده است . از خرید خود از این وبلاگ خریدکالا کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد.

 



عینک زنانه دیور نگین دار مدل 1666، عينك فوق اسپرت با طراحي جديد. شناخته شده به عنوان عينك محبوب هنرپيشگان. با ستارگان همراه شويد. فقط چند قدم با جذابيت فاصله داريد.
عینک آفتابی دیور که در این فروشگاه مشاهده می نمایید از سری جدیدترین طرح های دیور می باشد که به صورت مستقیم به همراه تمام لوازم جانبی می توانید از ما خریداری کنید. جنس فریم این عینک آفتابی کاچویی بوده و وزن بسیار سبکی دارد که هنگام استفاده از آن احساس خوبی خواهید داشت. طراحی عینک آفتابی دیور به گونه ایست که با تمام صورت ها (گرد و باریک) سازگار است و جذابیت شما را دو چندان می نماید.
لنزهای این عینک دارای UV 400 بوده که چشمان شما را در برابر اشعه های مضر خورشید به صورت 100 در 100 محافظت می نماید.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 44000 تومان


:: برچسب‌ها: فروش ویژه عینک زنانه دیور نگین دار مدل 1666 ,



فروش ویژه عینک زنانه Prada مدل WJ-423
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 656
نویسنده : امیررضا بشیری

فروش ویژه عینک زنانه Prada مدل WJ-423

   فروش ویژه عینک زنانه Prada مدل WJ-423 با قیمتی کاملا اقتصادی و ارزان ,ما دراین وبلاگ بهترین و متنوع ترین محصولات را با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از فروشندگان برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما عزیزان با امنیت فراوان در تحویل محصول به شما جمع آوری شده است . از خرید خود از این وبلاگ خریدکالا کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد.

 

عینک زنانه Prada مدل WJ-423، دارای استانداردهای UV400. دارای دو رنگ بندی مشکی و قهوه ای. مخصوص بانوان مشکل پسند و شیک پوش، همراه کیف عینک و دستمال ...
بدون شک استفاده از عینکهای مارک دار اورجینال علاوه بر اینکه از چشمان شما محافظت می کند باعث زیبایی تحسین برانگیز چهره شما نیز خواهد شد.
لنز این عینک از نوع UV 400 ضد خش با رنگ ثابت می باشد که در آن از تکنولوژی آنتی رفلس استفاده شده است. طراحی این مدل به صورتی بوده که با تمامی چهره ها متناسب باشد.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 45000 تومان


:: برچسب‌ها: فروش ویژه عینک زنانه Prada مدل WJ-423 ,